Odpovedět na příspěvek

Název: Luivac - autor: Silvie Ze dne: 19.09.2007
Dobrý den. Chci se přidat k Vašim příspěvkům ohledně Luivacu s dotazem zda může Luivac způsobit alergickou reakci, kopřivku či ekzém. Po užívání Luivacu se mi objevila na hrudi nad prsy vyrážka, pouze občas svědící. Mám ji už déle než 10 dní. Kožní lékařka to označila jako ekzém nebo alergii a předepsala mi mastičku, která ale nepomáhá. Moje imunoložka vyloučila, že by šlo o reakci po užití Luivacu. Máte někdo podobnou či stejnou zkušenost? Děkuji.


Jméno:
E-mail:
Název:
Text:
Kotrolní kód:
G BM  V  T  P


Opište prosím kontrolní kód v červeném rámečku (velkými písmeny !!!). Omlouváme se, ale jde o opatření proti spammu. Děkujeme za pochopení.

 



FORPSI - webhosting, serverhosting, domény
         potravinová alergie server o potravinové alergii a intoleranci                   potravinová alergie
Kontakt  Partneři serveru          Tisk   





Hledám práci.cz
široká nabídka zaměstnání
Volná místa, práce, zaměstnání a brigáda pro Vás
wwww.hledampraci.cz


IT/telekomunikace
Volná místa telekomunikace, informační technologie

administrativa
Zaměstnání v oboru administrativa (asistent, asistentka, recepční atd.

personalistika
Personalistika a řízení lidských zdrojů - volná místa

finance
Finanční, účetní a ekonomické pozice

management
Management, nabídka manažerských příležitostí

provoz/výroba
Výroba, kvalita, provoz a obdobné pracovní pozice

logistika/doprava
Pracovní pozice logistika, doprava

obchod/nákup/marketing
Zaměstnání obchod, prodej, marketing, nákup