Hořkost v ústech i na jazyku: téma příspěvku



Název: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Monika     datum: 2006-03-13
Pekný den přeji a zároveň prosím o radu jak se zbavit hořkosti v ústech i na jazyku.Dokonce na jazyku mám vodorovné rýhy někdy mám nepříjemný pocit,že mi nateče a jindy ta hořkost je dosti nepříjemná.Tyto problémy mám už asi třičtvrtě roku.Obvodní lékař mi udělal vyšetření krve a stěry a nic nezjistili už si nevím rady tak Vás prosím o dobrou radu jak se toho zbavím děkuji za kladné vyřízení.Monika

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Monča     datum: 2006-03-15
A co testy na cukrovku,při ní bývá nepříjemně v ústech.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: lenka     datum: 2007-07-07
Dobrý den přeji.Trápí mě stejný problém jako Moniku.Vrátila jsem se z Bulharska a už týden mě trápí hořkost v ústech a mám i řidší stolici.Nemocná jsem nebyla ani teplotu jsem neměla.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Hanka     datum: 2007-07-17
Také občas trpím stejnými problémy. Přestože, testy na cukr mám udělané a cukrovku nemám, pozoruji, že na to má vliv sladké a pak mi pomáhá vypít ránojednu lžíce jablečného octa do vody ( je to docela ošklivé, ale zkuste - před snídaní to má i dobrý vliv na spalování)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Zuzana     datum: 2008-07-18
Dobrý den, přidávám názor do dïskuze, můžete mi někdo poradit? Asi týden mám strašně hořko v puse při každí¨ém jídle. Manžel to má taky, přijde mi to divné, že oba dva, já beru léky, spoustu, mezi ně pat¨ří i metformin na odbourání cukru, při syndromu PCO, může to být tím? ten ale beru jen jeden měsíc a začalo mi to až po měsíci. Díky za radu...

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Mirka     datum: 2010-12-04
a nemůže to být alergická reakce na piniové oříšky, ta se takhle projevuje.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Daniela Vejražková     datum: 2009-08-28
Dnes jsem ve snaze najít odpověď na svůj problém-pocit hořkosti vzadu na jazyku-zabrousila na tyto stránky. Cítila jsem protivnou hořkou chuť od dnešního rána...a zcela nečekaně našla odpověď v dnešním výtisku MF dnes: v rubrice testující kvalitu baget píše jena lékařka, že tyto problémy může vyvolat konzumace piniových oříšků, zhruba po dvou dnech se hořkost objeví. Právě před dvěma dny jsem si jeden sáček prvně v životě koupila a dvě hrstičky z něho ujedla, chutnaly lahodně, trochu pryskyřičně, ale čerstvě..nikdo prý zatím neví, proč se tyto potíže u někoho projeví a u jiných ne. Každopádně prý to po pár dnech odezní. Tak snad to někomu pomůže odpovědět na jeho problém.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: ML     datum: 2015-12-08
inak tiez som par dni dozadu jedla piniove oriesky, zeby to suviselo?

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lucka     datum: 2011-12-13
Děkuji Danielo, sice je to 2 roky stará informace, ale dneska mám hořko na jazyku, brouzdám, čím to může být. Vyděsilo mě spousta informací od zánětu jazyka až po cukrovku... A nakonec mi pomohla tato informace :o) Před 2 dny jsem totiž jedla piniové oříšky... Tak snad to brzo odezní.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Míša Drozdová     datum: 2011-09-23
Děkuju moc za tento článek. Od dnešního rána mám poměrně silnou hořkost v ústech a říkala jsem si, čím to může být a ono je to piniovými oříšky, které jsem měla před dvěma dny v salátu. Dokonce jsem na idnes (tečka) cz našla článek, stačí ho vyhledat a zobrazí se vám v odkaze hobby. Moc děkuji paní Daniele, že nejenom mě pomohla odhalit záhadu oné náhlé hořkosti v ústech.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: zuzana     datum: 2011-06-07
páni - dekuji moc za prispevek, moc mi to pomohlo. Piniove orisky jsem mela taky pred 2dny, par hrstek - tak jsem zvedava, jestli mi ta horkost v puse odezni - uz se tu desim, co mam vsechno za nemoci.. tak doufam, ze to bude jen temi orisky. Dekuji moc. :o)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: chocholoušek     datum: 2011-05-22
Danielo díky! Myslím si, že tvůj příspěvek starý již skoro dva roky bude asi jěště několik dalších let ta nejlepší odpověď na problémy většiny konzumentů těchto zas.aných piniových hořechů! Jen bych pár balíčků aktuálně asi poslal naší "miloučké" vládě a pak celou tuto stránku příspěvků hned vymazal.. :)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: krista     datum: 2011-05-14
aj keď je to staršia téma,pomohla mi vyriešiť môj problém,prvý krát v živote som jedla tieto oriešky a dva dni mám poriadne horkú chuť v ústach... Ďakujem za vyriešenie mojej záhady :)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: makyna     datum: 2011-03-27
Strasne moc dekuji, dneska tj nedele mam cely den horky pocit v ustech, ve ctvrtek jsem snedla dve hrsticky piniovych orisku. Pekne se mi ulevilo, snad to brzy odezni, neni to totiz nic prijemneho. Jeste mockrat dekuji.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Bára     datum: 2011-03-11
Také se přidávám k ostatním s poděkováním za vyřešení záhady! Potvory piniové oříšky hned vyhodím.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Klára     datum: 2011-01-03
Děkuji za uklidnění! Já i maminka jsme si už kvůli hořkosti na jazyku vymýšlely mnoho diagnóz a přemýšlely, co nám všechno je:-)) a teď je to jasné - piniové oříšky! Hezký den, Klára

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Kajka     datum: 2010-11-22
Dobrý den, díky za vyřešenou záhadu a pravděpodobný důvod pocitu hořkosti. Je zajímavé, že nikdy před tím při konzumaci piniových oříšků jsem hořkost necítila, až teď a to byly ještě ve směsi s ostatními semínky. Klára

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Tomas Dockal     datum: 2010-11-05
Také mě trápí hořkost. Konzumoval jsem předtím oproti jiným dnům nově piniové oříšky a pivo Svijany. Myslel jsem si tedy, že to bude jedno nebo druhé. Jsem opravdu rád, že to je podle všeho těmi oříšky. Díky.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Katka     datum: 2010-11-03
Tak piniové oříšky?!!! To je zrada.. Přidávám se do seznamu lidiček, které obtěžuje hořkost v ústech.. já si dala oříšky včera, byly lahodné!, no a dnes od rána hořko, hořko, hořko!.. Tak děkuji za tento článeček, už jsem klidnější a doufám že na to nezapomenu a oříšky už si dávat nikdy nebudu!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Katka     datum: 2010-11-03
Tak piniové oříšky?!!! To je zrada.. Přidávám se do seznamu lidiček, které obtěžuje hořkost v ústech.. já si dala oříšky včera, byly lahodné!, no a dnes od rána hořko, hořko, hořko!.. Tak děkuji za tento článeček, už jsem klidnější a doufám že na to nezapomenu a oříšky už si dávat nikdy nebudu!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lucia Jandova     datum: 2010-10-24
Danka, dakujem, ze ste mi pomohli prist na to, z coho mam posledne 4 dni horku chut na jazyku. Pred 4.dnami som si kazdy vecer dala za hrst piniovych a slnecnicovych semiacok, ale vobec mi nenapadlo, ze by mohli byt pricinou horkej chuti po kazdom jedle (aj sladkom). Aspon uz viem, ake oriesky nemozem konzumovat a dufam, ze horkost za par dni odide. Dakujem velmi pekne!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lucie     datum: 2010-09-26
Děkuji za pomoc. Stejný problém mě trápí už asi týden. Po přečtení Vašeho příspěvku jsem prostudovala přesné složení obsahu sáčku směsi oříšků a semínek, které si poslední dobou přidávám do musli k snídani. A jsou tam! PINIOVÉ OŘÍŠKY!. Celkem se mi ulevilo, strašily mě problémy se žlučníkem nebo játry.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Blanka     datum: 2010-09-16
Mnohokrát vám děkuji za tento příspěvek. Včera jsem měla pár piniových oříšků, poprve v životě koupených, a dnes mě trápí obavy z nemocného žlučníku - prý se také projevuje hořkostí v ústech. Tak jste mě svým příspěvkem uklidnila.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Šárka     datum: 2010-09-14
Také jsem jedla piniové oříšky před 2 dny, asi na tom něco bude, cítím nepříjemnou hořkost hlavně při jídle a pití.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Pavlinka T.     datum: 2010-09-08
Děkuji za radu! Také mám hořkost v ústech, také jsem měla před dvěma dny piniové oříšky :-) chich, to jsem ráda, že je to z nich:-)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: TOmánková     datum: 2010-08-29
Včera večer jsem začla cítit v puse hořkost a vyvedlo mě to z míry. Myslels jsem, že by to mohl být žlučník nebo nějaká souvislost s moji cukrovkou, byť je nízká, ale nezdálo se mi to. Jím dietně a zdravě a začlo mě to proto děsit. Nyní mě ale uklidnily vaše stránky, protože ve čtvrtek jsem měla v restauraci těstoviny s bylinkami a piniovými oříšky. Normálně je nejím, měla jsem je asi podruhé v životě, tak doufám, že hořká chuť odezní.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: jana     datum: 2010-08-13
dobrý den, ukrutná hořkost v ústech mě přivedla až na tyto stránky. nikdy by mě to nenapadlo že příčinou jsou piniové oříšky. Piniové oříšky už jsem jedla, ale až do předvčerejška mě hořkost minula. No ale stejně si je už nikdy nedám. Děkuji za vyřešení záhady.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Blanka     datum: 2010-08-02
Děkuji. I já od včerejšího dne pociťuji hořkost na jazyku a musím Vám dát také za pravdu - i já jsem jedla piniové oříšky. Tak doufám, že to doopravdy rychle odezní, protože mi to kazí chuť naprosto všech jídel.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Michaela Bauerová     datum: 2010-07-31
Jsem hrozně ráda, že jsem si přečetla příčinu mojí hořkosti v ústech!! Už jsem se začínala bát, že mi fakt něco je, protože už asi třetí den to mám a to i po konzumaci sladkého. A když jsem zabrousila v mysli zpátky, tak jsem opravu piniové oříšky asi před 4 dny jedla! Je ale zajímavé, že to nebylo poprvé a tento pocit mám až teĎ. Ale jsem ráda, že vím, co to je! Díky za info :)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Marcela     datum: 2010-07-06
Dobrý den, pozdravuji Vás z Polabí. I já jsem poprvé okusila piniové oříšky a nastal u mne stejný problém. Při,i po každém jídle jsem pociťovala hořkost v ústech. Dávám Vám za pravdu, budou to píniové oříšky. Tyto oříšky se přidávají i do krekrů, křupek a dalších takových pokrmů. Jsem přesvědčena že jste odhalila příčinu. Děkuji Marcela Hlaváčová

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Míša     datum: 2010-06-26
Uf,děkuju za tip,je to tak,i já před dvěma dny ochutnala hrstku piniovych oříšků,a lámu si hlavu,proč mám v puse hořko.to jste mě uklidnila.první mě také napadl žlučník.hned je jdu hodit do koše.bleble...:-(

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Miša     datum: 2010-06-26
Uf,děkuju za typ,je to tak,i já před dvěma dny ochutnala hrstku piniovych oříšků,a lámu si hlavu,proč mám v puse hořko.to jste mě uklidnila.první mě také napadl žlučník.hned je jdu hodit do koše.bleble...:-(

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Zdena Horáčková     datum: 2010-06-17
Dobrý den,tak to je vtipný.Já cítím už druhý den hořkost v ústech i na jazyku a předevčírem jsem si koupila směs semínek, mezi nimi i piniová semínka!To by mě tedy v životě nenapadlo, děkuji za tip.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: lenka     datum: 2010-06-01
Děkuji, že se na tohle téma diskutuje. Miluju uzobávání různých semínek a oříšků, výborně se u nich učí a taky vám nechybí žádný vitamíny. Před pár dny jsem dostala směs semínek s piniovými oříšky, kterou jsem hojně uzobávala. Už dva dny mám hořko v ústech a v zadu na jazyku ať sním či vypiju cokoli. Už jsem si začínala myslet, že mě chce doma někdo otrávit. A to ještě kojím, tak bych se nedivila, kdyby ta hořkost byla i v mlíčku. Malý nechtěl tolik pít. Všechny ty oříšky z toho vyhážu. Nikdy se mi nic podobného nestalo. děkuji za vyřešení záhady.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: David     datum: 2010-05-26
:) taky moc moc diky! zahada vyresena.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lana     datum: 2010-05-24
Díky, díky, díky za ty piniové oříšky! Už jsem se opravdu začínala bát, že mi něco je! To jsou ale potvůrky mali!!!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Kateřina     datum: 2010-05-10
Také jsem zabrousila na tyto stránky s pocitem hořkosti vzadu v ústech. A s překvapením jsem si přečetla příspěvek paní Daniely. Také jsem před dvěma dny snědla dvě hrstičky piniových oříšků a druhý den se dostavila hořkost v ústech, která trvá nyní druhý den. Snad to skutečně do několika dnů odezní. Paní Daniele děkuji za informaci.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Jiří     datum: 2010-05-04
Dnes ráno se mi objevila hořkost v ústech a když nepomáhala ani čokoláda, ani česnek, zkusil jsem internet a bingo!!! Díky Daniele, že čte MF dnes!!! Před dvěma dny jsem poprvé v životě snědl hrstku piniových oříšků..........!!! Díky za ušetření času a strachu!!! Pusu!!!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Diana     datum: 2010-04-26
Taktéž děkuji za informace o piniových oříšcích..miluji je a také je jedla, takže se mi opravdu moc ulevilo..díky D.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Anni MH     datum: 2010-04-09
Děkuji moc Danielo, že jsi to sem napsala... dneska jsem díky tobě rozlouskla ten oříšek. ;) Celé svátky mně i manželovi nic nechutnalo... a po 4 dnech to přešlo... a dnes to zase začalo u mě, tak jsem začala gůglit... předevčírem jsem si dala hrstku "těch oříšků v misce". :D Díky moc, už jsem se taky bála, že budu muset k doktorovi.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Iva     datum: 2010-03-30
Děkuji moc za pomoc. Snažím se hubnout s nižším kalorickým příjmem, už jsem se bála, že něco dělám špatně ale včera a předevčírem jsem jedla piniové oříšky, takže záhada s hořkostí v ústech je vyřešena.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Andy     datum: 2010-03-27
Moc děkuji za vysvětlení. Od včerejška pociťuji hořkost v ústech. Asi před 2 dny jsem jedla piniové oříšky, tak jsem ráda, že jsem našla důvod.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Jakub     datum: 2010-03-23
konecne. uz sem se zacel bat o sve zdravi kdyz tu vsude ctu problemy se zlucnikem a podobne. Ano, pred dvema dny jsem snedl par hrsti piniovych orisku a dnes rano nastoupila horkost na jazyku. Tak doufam ze to brzo odezni. To same samozrejme preju i ostatnim.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: vladka     datum: 2010-03-13
moc díky, taky mám čtvrtý den hořko v ústech a už jsem byla z toho dost nešťastná, před pěti dny jsem měla piniové oříšky v zeleninovém salátu, tak doufám, že to je ta příčina.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Ivana     datum: 2010-03-07
Též blahořečím internetu a moc děkuji za vysvětlení , které bych sama, eventuelně s pomocí lékařů hledala hodně dlouho a jak vidno ze zkušeností jiných - pravděpodobně i marně. Po 3-týdenní detoxikaci organismu citronovou šťávou jsem začala s vegetariánskou stravou a před pár dny jsem poprvé použila piniové oříšky, brzy následovalo hořko v ústech, které jsem si nedovedla logicky zdůvoenit. Okamžitě je vyřazuji z jídelníčku a věřím tomu, že příznaky odezní. Ještě to potvrdím. Mějte se fajn. Ivana

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lucie     datum: 2010-02-08
Hustý, já to mám už týden, samozřejmě jsem taky jedla výborný piniový oříšky.. Díky.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: ludmila     datum: 2010-01-22
ještě že víme kde se obrátit,také jsem měla piniové oříšky pře dvěma dny a od rána se té hořkosti nemůžu zbavit,je to velmi nepříjemné,proto moc děkuji a oříšky letí do koše.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Jana     datum: 2010-01-21
Děkuji za vysvětlení, taky jsem měla piniové oříšky. Už jsem se bála, že mi něco je :-) Díky.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: bety     datum: 2010-01-15
no to koukam, taky dnes cely den horkost na jazyku, ctu ty prispevky a mrknu na stul, co ze to mam v misce-piniove orisky:-D

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: OLD     datum: 2009-12-06
děkuji za vysvětlení, i já jsem jedl piniové oříšky, také prvně v životě a také mám tyto problémy. Piniové oříšky už nikdy.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: David     datum: 2009-12-05
já jsem jedl piniové oříšky dva dny na zpět a mám taktéž hořko v puse.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: andy     datum: 2009-10-04
Dobrý den, žasnu. Řeším celý den tentýž problém, snažím se to zajíst, zapít, Anacid, víno, nic nepomáhá.... ve čtvrtek jsem měla pražené piniové oříšky v zeleninovém salátu, že by to bylo ono? Ve snu by mě to nemohlo napadnout...

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: jana     datum: 2009-09-04
To je přesně ono - měla jsem před dvěma dny piniove oříšky na grilované zelenině a už od včerejšího odpoledne mam na jazyku vzdadu šileně hořko po každém jídle kroěm vody. Díky za vysvětlení, byla jsem z toho trochu nešťastná...

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: tereza     datum: 2012-07-01
Nooooo tak jsem další, komu tenhle příspěvek pomohl ;-).... mám doma musli s piniákama a pořád se divím proč mám hořko v puse :-(... mě k tomu teda bolí i žaludek :-(

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: wochomurka     datum: 2012-02-24
Také jsem před pár dny konzumoval piniové ořechy a mám též hořkou pachuť v ústech.Také už vím proč ,jak jsem viděl u kuchařů ,se piniové oříšky musí pečlivě upražit.Mozná příčina?

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Věra     datum: 2011-11-05
Já pinyové oříšky nejím a hořkost v ústech a na jazyku mám už několik let a nemohu to zjistit od čeho.Byla jsem u několika lékařů a nic.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: magda     datum: 2011-04-18
musím se usmívat, protože jsem v úplně stejné situaci!! Namíchala jsem si směs oříšků do musli a samozřejmě jsou tam piniové oříšky! Také kojím a také malý nechtěl jíst. Hrozně se mě ulevilo, že vím odkud přichází záhada hořkého vzádu na jazyku. Děkuji, děkuji

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Simona     datum: 2011-03-11
Ahoj, to je dobře,že tu píšete!I já dnes slyšela od doktorky,žlučník nebo žaludek a před 3_-4dny jsem hltala směs semínek a od té doby děsny naprosto vše hořké.Díky ulevilo se mi,popíjím žaludeční čaj snad to přejde brzo!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Josef     datum: 2011-03-03
Mohu rovněž potvrdit,že po konzumaci piniových oříšků se během dvou až tří dnů dostaví protivná hořkost v ústech, vzadu na patře. Měli jsme tytéž problémy jako ostatní diskutující s odhalením příčiny hořkosti. Dcera na netu náhodně zjistila v této diskusi příčinu a tak jsme to cíleně zkusili a opravdu: všichni co jsme piniová semínka před dvěma dny snědli, tak máme v ústech hořko!! Takže nikdy více!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: klapusa     datum: 2011-02-05
Nevím, o co se tady snažíte. Najednou všichni jíte oříšky. Jsou to jenom keci. Já už tímto problémem hořkosti v ústech trpím skoro rok a nikdy jsem piniové oříšky nejedla. Takové názory si nechte. Raději se snažte najít původ.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: iza     datum: 2011-01-31
Děkuji za informaci, mám tento problém už asi 2 dny a vždy po jakémkoliv jídle. A ty zatracený oříšky jsem měla asi před 4 dny..... Tak doufám, že to brzy odezní, už jsem chtěla navštívit lékárnu .....

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: adil     datum: 2011-01-27
díky za info a uklidnění, zrádné oříšky, lámali jsme si hlavu z čeho že to je, doufám že to brzo odezní, je to fakt odporná hořká chuť.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Petra     datum: 2010-11-26
Ahoj, tak to jsem moc ráda, že znám odpověď i na moji hořkost v ústech. Včera jsem si také dala poprvé piniová semínka i s přítelem a oba nás dnes začala trápit hořkost v ústech - semínka nás hned nenapadla jako důvod, ale teď je to jasné!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Alca     datum: 2010-11-08
Ty piniove orisky totiz v sobe muzou mit nake plisne a ty vylucuji toxiny. Nemaj je ale vzdy. Take jsme se jimi kdysi na jedne rodinne oslave priotravili. Ted mam ale hořko i bez nich, tak nevim co to zas je. Ach jo.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Mirek     datum: 2010-11-06
Tak už koukám víme z čeho je ta hořkost, už jen přijít na to jak se jí zvabit.Já si taky koupil oříšky, malý sáček 60g, zobal zobal a zobal, druhý den v puse hořko jak hrom a druhý den jsem dorazil zbytek těch oříšku. Jsou sice dobré ale než aby mě pak trápila hořkost tak se raději bez nich obejdu ;-) Kešu oříšky jsou taky fajn :-D

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Věra Kopečná     datum: 2010-08-19
Pročítám si příspěvky ohledně hořkosti v ústech a musím konstatovat, že jsem bvčera jedla salát s piniovými oříšky a dnes mám po každém jídle i pití hořo v ústech.Rovněý i moje starší dcera, manžel tyto problémy ovšem nemá, jedl salát také.Doufám,že to rychle odezní, je to nepříjemné.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Markéta     datum: 2010-08-17
Mohu potvrdit, předevčírem jsem snědla hrst piniových oříšků, od dnešního rána se nemůžu zbavit nepříjemné hořkosti v ústech. Ještěže je to přechodné :)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Iva     datum: 2010-08-16
úplně souhlasím, lámala jsem si hlavu až jsem na to kápla! dnes večer si nezobnu :)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lucka     datum: 2010-04-30
Děkuji za info o piniových voříšcích :)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: berlin     datum: 2010-03-26
Díky moc, moc, moc, směs semínek tykve a pinie jsem začala jíst cca před pěti dny a hořkost mám asi tři dny. Zdravá semínka šla proto do koše.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: lucie     datum: 2010-03-07
:))) díky za tip, tento týden jsem si taky dala poprvé v životě piniové oříšky

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Vladka     datum: 2010-02-18
moc diky,uz druhy den citim horkost v ustech take a zavedla me na tyto stranky,piniove orisky jsem mela v utery,horkost zacala ve stredu odpoledne,takze to odpovida..

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Marta     datum: 2009-10-18
aha, já se taky vyděsila, jestli to není něco s játry, to se totiž ještě s dalšími příznaky projevuje hořkostí v ústech. Ale před dvěma dny jsem měla domácí pesto, kde bylo docela dost píniových oříšků. V tom bude tedy ten zakopaný pes. Díky.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Leo     datum: 2011-07-07
Já mám hořkost na jazyku asi jeden měsíc a piniové oříšky jsem v životě neměl, pozoruji to po konzumaci koblich a některého pečiva, ale zatím jsem nevypozoroval, v čem může být problém. Možná jestli není problém se žlučníkem či játry spolu se zvýšeným stresem (ten mám ale delší dobu než jeden měsíc). Rád bych se taky dozvěděl příčinu a ne pořád mluvit o oříškách.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Jirka     datum: 2011-03-22
Taky díky za tip, ale kdy ta pachuť přejde? Je to vážně FUJ.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Petr     datum: 2009-10-24
Zdravím děkuji všem za reakce taky mě to trápí již dva dny po oříškách po přečtení zdejších příspěvků mě to trochu uklidnilo že to samo odezní.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Rubešová     datum: 2011-08-13
Dobrý den, píši ohledně podobného problému.Bohužel nemohu poradit, příčinu hořkosti se nám ještě nepodařilo odhalit.Píši za tatínka, který již několik měsíců trpí zvláštní pachutí v ústech, nejdříve řikal sladkou teď zase hořkou. Z jeho chování je to zřejmě velmi nepříjemné, je mu z toho pořád špatně, nic ho nebaví. Pomáhají mu kyselé rybičky tzv.zavináče, jednou už nevěděl kudy kam tak si vypláchl ústa octem to na chvíli zabralo.Vypozoroval, že to má po sladkém ale i slaném, bílém pečivu, mastném. Například když byl na výletě pak si dal svíčkovou tak mu bylo hej, zádně pachutě neměl. Nevím zda to nemůže být i trochu stresové což jsem se dočetla.V týdnu jde na vyšetření žaludku, ale co se týče doktorů nikdo si s tim moc neví rady a ni je to nijak moc nezajímá. Tatínek je diabetik, bere prášky.Kdybyste někdo věděl o co může jít, prosím poraďte jsme z toho velmi mrzutí.Podezíráme žlučník nebo něco s žaludkem. Dočetla jsem se že jedna pani to měla také a zjistili reflux žaludku, možná to dělají žaludeční šťávy skutečně nevíme a za každou i malou radu budeme moc vděčni. Děkuji

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Martina     datum: 2009-10-28
Taky moc děkuji za všechny příspěvky. Celý dnešní den mám nepříjemně hořko v ústech a nic proti tomu nepomáhá. Měla jsem trochu obavy, ale teď po přečtení vašich reakcí jsem se uklidnila. Před dvěma dny jsem snědla celý sáček piniových oříšků. jen doufám, že ta hořkost nepotrvá dlouho..

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Markéta     datum: 2009-11-04
Díky bohu za internet! Už 2 dny taky zajídám a zapíjím hořkost v puse vším možným a začaly na mě jít obavy a ejhle, oříšky... Měli by to psát na obalech :-) Díky

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Pavel     datum: 2010-03-24
Díky bože za internet. Od rána mám dojem, že do hrobu mi zbývá sotva krok. To pesto bylo výborný:-))

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Alena Rutterová     datum: 2010-03-12
děkuji za vysvětlení,mám úplně stejný problém,před dvěma dny jsem jedla poprvé pár pinových oříšků,hořkost v puse je strašná,nejde to ničím přerazit,doufám,že to brzo odezní Alena

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Milan     datum: 2009-11-05
Taky musím poděkovat, netušil jsem co tu šíleně hořkou chuť v ústech při jezení i sladkých věcí mohlo způsobit a opravdu před dvěmi dny jsem poprvé v životě snědl trochu píniových oříšků. Ale domnívám se, že dané oříšky nebyly valné kvality, sice na obalu píšou premium quality, ale stějně jako píniové oříšky, tak i loupané pistácie a kešu byli chuťové nevalné kvality a pistácie i plné balastu. Příště se píniovým oříškum a všeobecně oříškům této firmy raději vyhnu. Ještě jednou děkuji za informace.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Eduard     datum: 2010-01-05
Díky všem. Asi dva dny pociťuji hořkost na jazyku, nic podobného a nepříjemného jsem ještě nezažil.Nic nezabírá, kloktání, výplachy úst(i olejem - brr apod.)Při čtení těchto názoru jsem si vzpomněl, že před 3 dny jsem snědl cca 150 g pistácií, celkem chutné a to bude asi příčina. Příště se pistáciím a asi všem oříškům raději vyhnu. Ještě jednou děkuji za informace. Akorát nevím za jak dlouho to odezní?!?

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Eduard     datum: 2010-01-05
Díky všem. Asi dva dny pociťuji hořkost na jazyku, nic podobného a nepříjemného jsem ještě nezažil.Nic nezabírá, kloktání, výplachy úst(i olejem - brr apod.)Při čtení těchto názoru jsem si vzpomněl, že před 3 dny jsem snědl cca 150 g pistácií, celkem chutné a to bude asi příčina. Příště se pistáciím a asi všem oříškům raději vyhnu. Ještě jednou děkuji za informace. Akorát nevím za jak dlouho to odezní?!?

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Hanka     datum: 2009-11-11
Prave dnes jsem hledala, co to muze byt a ano, i ja jsem jedla piniove orisky... ale asi pred sesti lety jsem je jedla pravidelne v salatech a problemy jsem nemela. Nutno vsak rici, ze to bylo v Holandsku a ty orisky byly take tam kupovane. Stejne - diky, strasne me to uklidnilo.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Katerina     datum: 2011-02-15
Ja v Holandsku ziju uz par let, vzdycky jsem jedla salaty s piniovejma oriskama a nemela jsem problemy, ale minuly tyden jsem si otevrela tubicku pinii a snedla je, no co nasledovalo za 2 dny, bych nikomu neprala. Na natu jsme zjistila, ze se nevi, zda to zpusobuje Evropsky nebo Cinsky druh, ale ze ta pachut pretrvava i tydny. TAkze ja uz si piniove orisky nidky nedam!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: zuzana     datum: 2010-05-06
pistácie NEJSOU piniové oříšky, takže jdi raději k tomu lékaři

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Dana     datum: 2010-02-24
No napodobne.. v Holandsku jsem jedla piniove orisky nekolikrat a nic.. pred par dny jsme si cela rodina dali nejakou smes kupovanou v Cechach a vsichni mame horko v puse.. Ve snu by me nenapadlo, ze to muze byt z orisku. At zije Google!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Andrea     datum: 2009-11-18
Skvělé,děkuji za vyřešení problému.Jen škoda,že si jako alergik musím odříct další potravinu :-(,protože piniové oříšky jsou moc dobré jen pak je to peklo..

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: dickinson     datum: 2010-06-26
tak jsem moc rad ze se problem vyresil - chtel bych se tu jeste podelit o zkusenost, ze kdyz jsme kupovali piniova seminka v Marks & Spencer zadne podobne problemy jsme nezaznamenali a ted jsme koupili 50g baleni v Tescu a az ted nastal problem s horkosti v puse takze piniova seminka vseobecne bych nezatracoval

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Irena     datum: 2009-12-19
Tak u mě to určitě nebude alergií na potraviny.Jednak mám boreliozu i chlamydie pneumo,říká se, že je to z infekcí v těle, ale ted jsem četla, že je to parazitem v těle.Budí mě bolesti a hořko v puse, nejde to ničím zajíst,zapít, ale i přes den mám hořko tak, že je mi z toho až zle. Tak přeléčit parazity. Doktoři neví nic !

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: jojka     datum: 2012-07-31
Presne tak sählasím doktori nevedia nič až nájdu chybu ak sa im to náhodou podarí,človek sa ľahko môže ocitnúť na patológii a niekedy ani tam nezistia príčinu,keby vedeli liečiť,tak by prestala existovať smrť , ale tá existuje.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Martin     datum: 2010-10-29
No ja jsem to zkusil prezvejkat orbitkama a horkost jsem necitil. nesmel jsem ovsem zvykacku vyndat z pusy. po nekkolika dnech to odeznelo, mel jsem to jako spousta jinych z tech orisku.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Havránkovi     datum: 2010-01-05
To je přesně ono, to co trápilo celou naší rodinu. Na silvestrovské oslavě jsme měli piniové oříšky. Ani za boha jme nemohli příjít na to co to způsobuje. Naštěstí to naše maminka "vygooglovala" ;-)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Mishka     datum: 2010-01-08
Tak to je bomba, to jste mě uklidnili! Už pár dní cítím hořkost v ústech ať jím cokoliv a taky jsem teď pár dní na návštěvě u přátel zobala průběžně nemálo piniových oříšků a už jsem se bála, co to mám za závažné problémy. Koho by to napadlo...

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Klara Novakova     datum: 2010-01-29
Hezký den, i já již třetí den pociťuji hařkost v ústech (krku) po každém jídle - a díky Vám jsem zjistila, že to bude piniovými oříšky, které jsem měla na zeleninovém salátu - koho by to napadlo! Díky za uklidnění!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Miloš     datum: 2010-03-03
je to tak, jsou to piniove orisky nebo take cedrove orisky

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Petr     datum: 2010-03-19
Děkuju za info, jsem na tom stejně, hořkost, pinie a tento web. Díky.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: blek ix     datum: 2010-03-24
Také jsem před pár dny snědl jen pár piniových oříšků a hořkost je tu... Ať žije Google.. Díky za objasnění

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Mára     datum: 2010-05-15
Jo, jo, taky šli hned piniáky do koše, jediné co funguje je slivovice...

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: bajca     datum: 2010-05-20
díky za odpověď na i naší záhadu ---3lidi z rodiny máme stejné obtíže a lámeme si hlavu co sme jedli piniové nás nenapadli jíme je normálně a nikdy nic až ted:( :D --odted je necháme jen papouškovi,)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Vlasta     datum: 2010-06-03
Díky za radu, mám dva dny hořkost v ústech a již jsem se chystal k doktorce.Rovněž i já jsem po večeru luxoval ve skříňce s oříšky a pojedl pinie.Doufám, že hořkost brzo odezní.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Mary     datum: 2010-06-29
Také moc děkuji za příspěvek o piniových oříšcích. Před 3 dny jsem dělala bazalkové pesto, ve kterém byl pytlík piniových oříšků...takže záhada vyřešena. :-) Doufám, že ta hořkost brzy přejde...je to děs

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Hang     datum: 2010-08-26
Dříve jsem často jedl piniové oříšky a vše bylo v pořádku, předevčírem jsem je jedl poprvé neupražené a hořkost se dostavila, proto si myslím, že semínka se před konzumací musí pomalu upražit na pánvi

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Karamelka     datum: 2010-08-27
Také děkuji za tuhle diskusi - měla jsem strach ze slinivky a nakonec zjistila, že za to mohou oříšky :) Jen se sem ještě vracím - marně jsem hledala, jak dlouho bude hořkost trvat, čtvrtý den jsem byla už zoufalá. Chci "stejně postižené" uklidnit - pátý den a v pohodě. Potvrzuji, že slivovice hořká není :)) ale med jako pelyněk!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: sidzo     datum: 2010-09-08
díky za info, tak snad uz jen 2 dny:)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: alena     datum: 2010-10-22
ano, ano, teraz sa mi to cele ujasnilo. VDAKA! mala som horko v ustach, ked som bola pred par mesiacmi v taliansku (pesto a piniove orechy som si dopriala vydatne), po par dnoch horkost odoznela. Teraz som bola v Izraeli a piniove orechy boli skoro na kazdom humuse, ktory som jedla... Hovorila som si, ze nie je mozne, aby sa mi horkost v ustach objavovala len v zahranici. A predvcerom som mala piniove orechy doma, a horko v ustach odo dneska...to mi uz nedalo a googlila, a vygooglila :). Vdaka este raz!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Martin     datum: 2010-10-29
Pro vsechny co je to trapi: po dobu co budou pusobit piniove orisky, zvykejte zvykacky. ja zkusil orbitky a horkost jsem necitil. jakmile jsem ale zvykacku vyhodil, byla zpet. ale tech par dni se to da vydrzet.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: sikano     datum: 2010-11-07
problem tento mam tez,ale orisky jsem nejedla,leky neberu,zmmena jidelnicku nebyla,nic me neboli,nadymavost neni,stolice pravidelna,takze po precteni prispevku nemuzu nic zmenit.Je pravda,ze posledni dobou mam vazne problemy s 16-letou vnuckou,kterou mam v peci a pokud moje problemy jsou ze stresu,pak se toho asi nezbavim.Preji vsem hodne zdravi a hlavne,ze jste prisli na to,cim to je,ja tapu porad

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: angelika     datum: 2010-12-06
ano ano, piniove oriesky, dva dni som ich po sebe jedla, teraz mam uz druhy den hnusnu horku chut, neda sa zajest nicim, jedlom sa zvyrazni. akurat som po vysetreniach pecene, zlcnika a kadecoho este, vsetko v poriadku a horkost sa objavila, ma zdesilo ze zasa po doktoroch. a to som si kupila par dni dozadu zmes orieskov s piniovymi orieskami. hura s nimi do smeti. fuj.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lada     datum: 2010-12-17
děkuji za informaci o piniových oříšcích měla jsem obavu co to bude a nakonec opravud teké ty oříšky byli obsažené v semínkové směsi tak jsem se uklidnila ta hořkost je ne příjemné a už se těším až zmizí. Děkuji!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Věra     datum: 2011-01-02
Děkuji z informaci. Moc mě pomohla. Cítím také dost nepříjemnou hořkost v ústech a kupodivu jsem taky měla před dvěma dny piniové oříšky. Tak doufám, že je to od nich a už se jich vyvaruji. Je to zajímavé, Vůbec by mě to nanapadlo.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Standa     datum: 2011-01-22
Zdravím, také přispěji svou zkušeností… Celý dnešní den mě trápí ta nechutná hořkost v ústech. Čekal jsem, že to po svačince, obědu, další svačince nebo večeři a následně vyčištění zubů se spraví, ale nic… Tak jsem si říkal, že tohle už není normální, takže jsem pohledal na internetu, našel tady tuhle diskuzi, pročetl a plácl se po čele: D 2 dny zpátky jsem si koupil Směs olejných a loupaných piniových ořechů jen tak na chroustání při učení... co dodat... a aby toho nebylo málo, tak jsem toho snědl 100g :D (půlka sáčku). Takže jsem sám zvědavý, za jak dlouho mě to přejde... :)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Nanny     datum: 2011-01-17
Pred par dny jsem snedl misku "zobani pro kura :)" a od te doby mi nic nechutna - sladke, slane, nic - naopak, cokoli v ustech tu horkou pachut vzadu na jazyku jen zvyrazni. Je ale mozne, ze v te snezene smesi piniove orisky vubec nebyly. Nemuze to zpusobovat jeste nejaky jiny orech (mandle, kesu, atd.) nebo nejake seminko (slunecnice, napr.)?

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Marta     datum: 2011-02-02
Vdaka za vysvetlenie - mam ten isty problem uz asi tri dny, po precitani prispevkov som si spomenula, ze zhruba pred styrmi-piatimi dnami som jedla piniove oriesky...

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lucie     datum: 2011-02-08
Nejsou oříšky jako oříšky. Asi před měsícem jsem koupila bio píniové oříšky, které chroustala celá rodina a nic a před dvěma dny jsme jedli oříšky ze supermarketu a už je to tady! Pálení od rána - 3 lidi ze 4! Jak dlouho to trvá? Díky moc za informace, taky jsem si myslela, že nás někdo přiotrávil, dokonce jsem si stěžovala v obchdě, že mají něco s rohlíkama, protože nám to všem začalo ve stejnou chvíli po snězení rohlíků!!!! Tak se můžu teď už zasmát!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: jana     datum: 2011-02-11
Od rána rozmýšlam čo je to za horkosť - jasné píniové oriešky boli včera. O týchto následkoch som sa dozvedela až tu. Prečo to sakra nenapíšu na sáčok?

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Katka     datum: 2011-02-13
to by teda mohli... tiez mam podobny problem prave :-( dakujem za pomoc.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Mystic     datum: 2011-02-16
OPRAVDU VŘELE DĚKUJI TOMU, kdo přišel na „záhadu piniových oříšků". Jsem jedna z těch, která v záchvatu zdravého mlsání v TESCU nakoupila mandle, lískáče, rozinky, slunečnicová semínka a - piniové oříšky, udělala z toho směsku a... včera koupila škrabku na jazyk, abych se zbavila té náhlé a šílené týdenní hořkosti (mimochodem nezabírá). Takže se tady při tomto čtení chlámu jako blázen a moje 400 korunová investice letí! A JEŠTĚ JEDNOU DÍKY!!!

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: katka     datum: 2011-02-21
Tak jsem další v pořadí, před dvěma dny trochu těch zatracených oříšku, od včerejška trpím, je to hnus, dnes už jsem to psychicky nezvládala, sedla k netu, googlila a zjišťovala, že je to slinivka, žlučník nebo štítná žláza... a u toho pojídala zbytek oříšků a A až jsem je dorazila, našla jsem tuto diskuzi... Takže mě to trápení čeká o dalších pár dní navíc, jsem štěstím bez sebe... :-)

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Jarmila     datum: 2011-02-22
Mohu jen zopakovat to, co píší předcházející. Pár dní zobu oříškovou směs Fit Line- země původu Slovensko,balí a distribuuje ENCINGER.Hořkost v ústech mě donutila pátrat na internetu a díky za odpověď. Jarmila

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Sedlecká Olga     datum: 2011-03-25
Prosím o odpověď na otázku hořkost v ústech i na jazyku, krevní výsledky i výtěr mandlí je negativní, v moči našli náznak asi zánětu močových cest, bez teploty,obtíže přetrvávají již skoro měsíc, doporučili pít urolog.čaj a konzumaci brusinek. Děkuji Sedlecká

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Vladus     datum: 2012-07-10
Dobrý den,žádné piniové ořechy jsem neměla nejméně tři měsíce(hořko v ústech tenkrát nebyla) ale včera jsem si koupila kmínový chleba a meloun. Od rána jsem měla hořkost v ústech i chuť každého jídla. Po přečtení vašich příspěvků jsem zrušila jedinou radu mezi všemi a to - vyplácenout ústa a posléze vypít octovou vodu z jablečného octa(jedna lžíce jabl.octa do sklenice vody) a potíže se velice zmírnily. Po každém jídle jsem vypláchla ústa znovu. Viník těchto potíží je nejspíše nějaká plíseň na potravině. Ve vlhké prostředí úst se rychle množí,napadne i jícen. Kyselé prostředí plísní nesvětčí a ocet je nejlepší ničitel všech pĺsní. Kdo máte na nohou plíseň koupějte si nohy v otcové vodě,boty vytírejte otcem a máte po problému. Hořkost v ústech je asi stejný problém jen ten ocet vezměte jablečný.

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Vladus     datum: 2012-07-10
Vloudila se mi do textu chyba a to:po přečtení vašich příspěvků jsem VYUŽILA jedinou radu mezi všemi...........

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Lída     datum: 2013-07-14
Dobrý den, to bych nevěřila, kolik lidí u nás pojídá piniové oříšky. Já je nepojídala a mám hořko v puse už dva dny, mám cukrovku a nemám žlučník, už jsem se děsila co mi to teda je... ale dočetla jsem se tu, že se PO přidávají do křupek a krekrů... jedla jsem křupky a sezamové minirybičky, tak DOUFÁM, že v nich byly PO a že je ta hořkost od nich!!! Díky za info...

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu



Název: Re: Hořkost v ústech i na jazyku:

- od: Veronika G.     datum: 2017-12-26
prosim pomozte mi mam Problem par tydnu ze mam strasne horkost na jaziku a nemuzu se teho zbavit,byla jsem i u lekare a dal mi nejaky leky ale ty nepomahaji,rikal mi ze mam zanet Zaludku.Veronika

odpovědět, přidat nový příspěvek k tématu





Přidat nové téma do diskuse
(využitím této volby přidáte nové téma do diskuse, pokud chcete odpovědět na vloženým příspěvek využijte odkaz odpovědět pod konkrétním příspěvkem)





Poslat odkaz tématu diskuze na e-mail

Zadej e-mail, na který má být téma diskuze posláno:
 



FORPSI - webhosting, serverhosting, domény
         potravinová alergie server o potravinové alergii a intoleranci                   potravinová alergie
Kontakt  Partneři serveru   Práce, zaměstnání, brigády          Tisk   





Hledám práci.czVolná místa, práce, zaměstnání a brigáda pro Vás
zaměstnání, práce, brigáda


IT/telekomunikace
Práce, zaměstnání telekomunikace, informační technologie

administrativa
Zaměstnání v oboru administrativa (asistent, asistentka, recepční atd.

personalistika
Nabídka zaměstnání personalistika a řízení lidských zdrojů

finance
Finanční, účetní a ekonomické pracovní pozice

management
Management, nabídka manažerských příležitostí a zaměstnání

provoz/výroba
Práce výroba, kvalita, provoz

logistika/doprava
Nabídka práce logistika, doprava

obchod/nákup/marketing
Práce zaměstnání obchod, prodej, marketing, nákup